Jag. Tror. Att. 2011. Kommer. Att. Bli. Mitt. År.

Shit. Vilken kul kväll. Mina vänner är grymma. Tack.

Igår var det nyår. Och det snöade. Sjukt mycket. Kul. Sen var det fyverkerier. Sjukt mycket. Vi släppte upp några flygande saker i luften som brann. Sjukt vackert. Sen kom det 2 grabbar. Sjukt knäppa, men sjukt sköna. Sen hade vi mysigt. Sjukt mysigt. Nu har jag tröttnat på ordet sjukt. Sjukt mycket. Haha. Funnybunny!

På tal om nyår. DET ÄR 2011! Woho! Nytt år, nya mål! Det är typ sjukt vad tiden går fort! Sjukt igen. Fan. Aja. Jag kanske gillar det ordet. Daah.

Förlåt för att mina kläder aldrig ville visas igår. Jag hann tyvärr inte ta någon blid.. Men jag visar lite fina bilder på kläderna jag hade istället. Deal?

V VAKNADE 16:50! SHE IS SICK. BUT KIND OF CUTE.

Typ sådär stora raketer var det. Typ. Inte. But I wish.
2011-01-01 @ 17:37:33 Allmänt. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vendela (FOTOBLOGG)

Hihi BUS! finns lite bilder från kvällen på min blogg om nån vill se!

2011-01-01 @ 19:44:22
URL: http://enfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0