Rim. RIM. Rim..

Life goes on.
Hej mina vänner. Ja, alla ni jag känner. Nu här i juletid, har man mycket fritid. Bloggen är en rolig sak mycket roligare än en grönsak. Rimma är också kul, eftersom att det är jul. Min morbror är duktig på att rimma han, även fast han inte är så nogrann. Hans rim till mig kanske inte var någon jättegrej. "Här har du lite chai, det räcker nog till maj." Haha, roligt värre, fast inte lika bra som en domherre. Nu orkar jag rimma mer, men jag hoppas att du sitter och ler! Hejdå du fina person, jag gillar dig nästan lika mycket som melon!

Kommentarer
Postat av: ebba

KUUUL Sara! Då ska jag kika in din blogg! Den är kul & jag gillar jul! Jag ska nu gå, hejhå! Haha sämst rim ;)

2010-12-26 @ 21:49:07
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0