The. Sun. Is. Shining. Outside. My. Window.

Jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag har tagit bort min gamla dator. Städat hela rummet. Och varit allmänt bäst på typ 3 timmar. Grymt Sara. AMAZING.

Idag är det ju nyårsafton! WOHO! Underbart bra dag. Vendela och Saris kommer över med sina päron och vi kommer ha sjukt kul! That's great. Jag vill köpa ett pussel, jag typ drömde om pussel inatt så jag och Ida kom fram till att jag har blivit pusselsjuk. Om någon trevlig filur där ute har något botemedel är jag öppen för förslag! Jag antar att den ända lösningen är att köpa ett pussel.. Hehe.

Jag kan visa vad jag kommer ha på mig ikväll sen. Eller så visar jag när jag är klar. Det lät bäst. Så blir det.

Yes. I do like my webcam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0