Failure. Or. Not. I. Prefer. Not.

8 km. Eller mer. Jag tror att det var mer. Jobbigt var det iallafall. Superjobbigt. För mig. Jag är klen.
En timme kvar. Nej. En och en halv timme kvar. Sedan fotbollscup! WOHO. Ska bli så kul. Men jag kommer dö. Jag sover typ. Nu. Hemskt. Måste vakna. VÄCK MIG. Så. Vaken. Hej mina vänner. Dagen har bestått av skidåkning. Med min mamma. UNDERBARA mamma. Kvällen kommer bestå av fotboll. Natten med. Lite roligt så där. Jag gillar ju fotboll. Det är kul. Väldigt kul. Faktiskt.
Nyår. Japp. Det är snart det. Fredag om man ska vara korrekt. Det kommer bli underbart. Sjukt kul. Vendela och Sara. Mina bästa vänner. LOVE.
Hej mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0