15.38. Grattis på födelsedagen.

Vänner. Fans. Människor.

Idag. Idag har jag varit med en underbar människa. Vendela heter hon. Grym person. Vi var i Teby. (Täby heter det men jag är lite spontant udda så jag tycker om att skriva Teby) Jag köpte en present till en vän till mig. Hoppas han gillar den. Ikväll vet jag inte vad som händer. Någonting hoppas jag. Men hoppas funkar ju inte alltid. Jag gillar att hoppas bara.

Har jag nämnt att jag älskar min dator otroligt mycket? Den är bra. Den är bäst. WOHO.

Vill bara meddela att jag laddar min kamera så en bild kommer snart upp på mina kleder. (kläder) Som jag har på mig nu. Likelike.



Vackert. Tack jag vet.


Kommentarer
Postat av: Vendela (FOTOBLOGG)

ÄLSKAR DIG BEEESTIS!

2010-12-31 @ 16:31:29
URL: http://enfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0